30 mars 2012

Såld.

Idag blev vår lägenhet såld. Kontrakt är redan påskrivet. Det känns otroligt skönt att ha det färdigt, och himla vemodigt på samma gång. Vår fina lilla tvåa, vårt första alldeles egna hem. Det var här Lykke blev till, det var här jag fick dom där första värkarna & det var hit hon kom när vi kom hem som en liten familj från BB.

Inatt sover vi här för sista gången. Imorgon går nämligen flyttlasset till Borggård. Huset som vi förhoppningsvis kommer kalla vårt hem resten av våra liv. Eller ja, tills vi blir gamla & snurriga i bollen & Lykke tvingar in oss på något hem eller så, hehe. Katterna har redan flyttat så det känns tomt & konstigt här i lägenheten nu.

Jag kommer att sakna tryggheten här hemma. Den kommer med all säkerhet infinna sig i huset också, men sånt brukar ju kunna ta lite tid.

2 kommentarer:

Äms. sa...

Det kommer bli så bra! Fast jag blev lite ledsen i ögat när jag åkte förbi i bussen igår, jag brukar alltid kika in hos er & titta om ni är vakna..

Anonym sa...

Great goods from you, man. I've be aware your stuff previous to and you're just extremely excellent.

I really like what you've obtained here, really like what you are stating and the way wherein you are saying it. You are making it entertaining and you continue to care for to keep it smart. I can not wait to learn much more from you. This is really a tremendous site.

Feel free to visit my blog post :: teichpumpen mit solar