04 mars 2012

På trappan.

Varit i huset idag också såklart. Intog trappan medan Lykke sov. Sol alltså, det gäller att passa på. Spanar en del ner mot ån också, vill se vår granne Herr Bäver. Ja, vi bor alltså grannar med en bäver. Jag har aldrig sett en bäver och är extremt pepp på att få se den. Gnagmärken och bäverdamm har vi sett än så länge.

Jag kan nog inte riktigt förstå att det är vårt hus. Vår tomt. Vår trappa. Vår tvättstuga(!). Ja, det där med egen tvättstuga är bannemig lyx. Vi behöver inte passa tvätt-tider längre. Fantastiskt. Nu längtar jag till flytt.

Fick lite besök också, Lykkes faster & kusin kom förbi på husesyn. Och sen kom även pepparkakan John. Tre veckor på Bali gör visst under med vinterblek hud :)

2 kommentarer:

Millis sa...

Åh vad avundsjuk jag är på att ni har ett eget fint hus! =)

Tinalinatiny sa...

Millis: Jag kan knappt förstå det själv faktiskt :)