23 mars 2012

Mosaik.

Nu sitter den på väggen. Jocke & Martin har satt upp den ikväll, och jag hann bara se dom första plattorna uppe.. Ska bli spännande att komma ut & kika imorgon. & så ska det fogas också förstås. Det blev inte helt oväntat en turkos mosaik. Turkost, den enda färgen jag aldrig någonsin ledsnar på, finaste färgen helt enkelt. Nu återstår fonden i köket också, men vi kände att det var enklast att ta en sak i taget. Nu får vi välja tapet utifrån mosaiken helt enkelt. Tapeten jag la upp bild på för ett par veckor sen ska vi ha i matsalen istället kom vi fram till, tyckte den passade bättre där.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Turkost är helt klart bästa färgen! Det kommer nog bli grymt med mosaiken.

Therese Lind sa...

Jättefin turkos mosaik! Jag har varit runt på affärer och letat efter just den här typen utan att finna det jag söker.
Detta är precis vad jag letar efter till badrumsgolvet. Var är den köpt och vilket märke är det?
Mvh Therese