18 mars 2012

Liveshow.

Utanför vårt vardagsrumsfönster finns en parkering. Igår när jag & Jocke skulle gå & lägga oss (blev tidigt igår, redan vid halv tolv) kikade jag ut genom fönstret, precis som jag alltid gör när vi släckt ner i lägenheten. Bakom en bil, modell större med skåp, ser jag två personer. Det ser först ut som att dom håller på att bryta sig in i bilen.. Sen tog det mig ungefär 3 sekunder att inse att dom ägnade sig åt snuskigheter. Blev så förbannat paff! Dom stod bakom bilen, men jag ser bilen från sidan. Så jag ser alltså hela härligheten i "profil". Ropar typ fem gånger på Jocke & han småspringer ut ur sovrummet, hahaha!

Vips! Klara, upp med byxorna, hålla handen & gå vidare.

Ja, jag blev bara så jävla paff. Inte direkt vad man ser varje kväll när man kikar ut genom fönstret, haha!

4 kommentarer:

äm sa...

Haha! Några ni kände igen?

sofia sa...

Hahaha!

Tinalinatiny sa...

Äms: Nej, det var ju inte det.. Hade gjort det hela ännu roligare, haha!

Brutalteddy sa...

Haha men va fan. Tur att man inte gick förbi med hunden just då, vi brukar ju alltid gå där morgon och kväll. :S Vilken pinsam situation det kunde blivit.