03 mars 2012

Igår & idag.

Var i huset i stort sett hela dagen igår. Jocke har börjat riva och flytta skåpen i köket. Var & kikade på tapet & kakel också. Vi båda föll för tapeten här under, från Midbec. Smakar det så kostar det. Som tur är klarar vi oss troligtvis på två rullar. Lutar åt mosaik i köket, plockar upp någon av färgerna i tapeten tänkte vi. Försöker verkligen att inte vara så fega med färg nu. Jocke är väl inte feg alls egentligen, det är mesr jag som är rädd att jag ska tröttna..

Lykke sover just nu, när hon vaknat, ätit och vi gjort oss klara åker vi ut till Jocke som redan är i huset. Får lite besök av vänner & familj idag. Blir nog både en och två koppar kaffe på trappen i det fina vårvädret idag.

3 kommentarer:

Äms. sa...

Ååååh vad kul! :D

Lisa sa...

Vi var också inne på den där tapeten ett tag. Sjukt snygg är den! Och eftersom jag är hopplöst kär i turkost så kan jag ju inte låta bli att sucka hänfört vid tanken på samma turkosa mosaik som den i tapeten..

Emma sa...

Ja, rent otrevliga kommentarer & okonstruktiv kritik är inget att bemöta, funderade först på att helt ta bort den. Hen är skitbra! Jag använder det ofta!