25 februari 2012

Trettio, retro & vampyrer.

Idag har vi varit på 30-årskalas hos våra blivande "grannar" (på landet är man grannar inom en radie om några kilometer, okej?) Lasse och Emmeli. Det var himla trevligt även om jag och Lykke inte kunde stanna så länge. Pappa Jocke lämnade vi dock kvar. Ska bli himla spännande att se i vilket skick han kommer komma hem i, haha! Själv roar jag mig med att läsa magasin. Inredning. Har ju ett helt hus att inreda snart, så inspiration behöver vi verkligen.

Ska erkänna att jag sitter och slötittar lite på Mellon också. Men det är ju så obotligt trist och dåligt så snart blir det film istället. Någon rulle jag annars inte får Jocke att se tror jag allt. Kanske blir det lite vampyrromantik.

5 kommentarer:

äm sa...

Dom spara ju iaf det bästa till sist i mellon!

Tinalinatiny sa...

Nu har jag lite dålig koll på ordningen, men Lisa var klart bäst tyckte jag. Låten påminde lite om någon Kate Bush-låt..

äm sa...

Hahahaha!

Emma sa...

finns den Retro fortfarande kvar? Måste köpa i så fall!

Tinalinatiny sa...

Emma: Den fanns då iaf :) Bästa tidningen.