29 februari 2012

Ledsen.

En mindre bra dag idag. Skitdag faktiskt. Ledsen. Tror det är en kombination av det där misslyckade lägenhetssäljet och den där förbannade "tjejveckan". Jag sa senast igår att jag hoppades att den skulle hålla sig borta länge till. Kom givetvis som ett brev på posten senare samma dag. Helvete. Orkar inte med dom här hormonerna. Jag har, till skillnad från dom flesta verkar det som, känt mig helt i balans under graviditet och efter förlossning. Men nu är skiten alltså tillbaka.

Hade det inte varit för den där lilla sötfisen i inlägget här under hade jag nog dragit täcket över huvudet och gråtit bort den här dagen.

Imorgon är en bättre dag. Vi blir husägare. Overkligt.

Uppdatering: Skottdagen. Där har vi det. Den här dagen ska ju liksom knappt finnas..

4 kommentarer:

Fifi sa...

Men usch, typiskt att den skiten ska få dig ur balans!

Anonym sa...

Precis den här dagen skall ju inte finnas:( Det blir en mycket bättre dag i morgon! Vi ses då, puss och kram/mamma

Malin sa...

Alla verkar ha haft skitdag idag. Verkar bara va för mig som dagen har fungerat bra. Hoppas du mår bättre imorn :)

Tinalinatiny sa...

Ja, himla dålig dag igår. Skönt att idag blev tusen gånger bättre! :)