09 december 2010

En torsdag.

Var så jädra produktiv på förmiddagen idag. Innan klockan var tio hade jag besiktigat bilen, jagat dammråttor i hela lägenheten med dammsugaren, diskat undan berget i köket & duschat. Finfina bilen gick tyvärr inte igenom utan anmärkning, vänster stötdämpare bak var helt slut. Haft det på känn, det dunkar liksom till där bak när man kör i ett gupp, haha. Tid för byte är redan bokad som tur är, jag är ju smått beroende av den där bilen alltså..

En produktiv förmiddag kräver såklart en slapp eftermiddag. Haft kaffedejt med Mamma, gått en kort prommis med Legobiten & så har jag ätit god mat som Jocke har lagat.

Nu ska jag sätta mig med julkorten. Jag har varit lite lat i år & köpt färdiga, så det är egentligen bara våra namn, adresser till nära & kära samt julfrimärken som ska på. Trist, jag vet. Men jag orkar bara inte styra med egna kort i år.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Dra på trissor! Vilken produktiv syrra man har :) Och tack för önskelistan! Kramen

TinaLinaTiny sa...

Det är så ovanligt att jag måste blogga om det när jag väl sätter den sidan till, haha.

Kramar