12 december 2010

En bildlös helg.

Jag har visst helt kommit av mig med kameran. Den ligger mest hemma hela tiden, & där gör den ju ingen större nytta.

Vi har haft en fullspäckad helg skulle man kunna säga. I fredags var vi på julbord med Joakims jobb på Rejmyre Gestgifveri, andra gången jag är där på julbord & det är verkligen sanslöst gott! Igår var det jobb som stod på schemat, julhandeln har verkligen dragit igång på riktigt nu, det är fullt ös i varuhuset skulle man kunna säga. På kvällen mötte jag upp Joakim & några vänner, det blev vinpimpel & bowling. Det var trevligt trots att jag spelar bowling som en kratta, haha.

Idag har vi mest varit bakis här hemma. & så har vi varit ute hos Mamma & Pappa i Skäftesfall, där det faktiskt vankas inflytt nu i helgen. Legobiten har gått & blivit könsmogen tror vi, för han sticker iväg på egna äventyr lite titt som tätt. När vi åkte därifrån visade termometern i bilen på 17 minusgrader, kaaallt med andra ord!

Inga kommentarer: